Generalforsamling 2024

Praktisk info og påmelding til GF

Generalforsamling 2024 avholdes i Fredrikstad lørdag 9. mars 24, kl 12:00

Quality Hotel Fredrikstad, Nygata 2
Dørene åpnes for registrering kl 11:30

Årsberetning med vedlegg vil etterhvert bli lagt ut på den lukkede delen av MJF-forumet og delt ut på GF.

Dagsorden

1. Valg av dirigent, 2 referenter, tellekorps på 3 medlemmer og 2 personer til å underskrive protokollen.
  2. Meddele antall stemmeberettigede medlemmer som er til stede og antall innleverte, godkjente fullmakter, herunder påse at gyldig stemmetegn er overrakt.
  3. Godkjenning av innkalling og dagsorden.
  4. Behandle årsberetningen for 2023.
  5. Godkjenning av regnskap for 2023, herunder referering av revisors beretning.
  6. Behandle styrets forslag til handlingsplan for 2024.
  7. Godkjenne styrets forslag til budsjett for 2024.
  8. Fastsettelse av kontingent for 2025.
  9. Behandle de saker som er kunngjort i innkallingen
  10. Valg

Underveis i GF blir det servert lunsj. Når vi er ferdig med GF beveger vi oss til Gamlebyen MJ-senter.
Vi spanderer inngang for de som deltar på GF.

Vi satser på å avslutte dagen med mat og drikke (betales av hver enkelt) på en restaurant i Fredrikstad sentrum. Nærmere info blir gitt på GF.

Søndag drar vi hjem til Heine Pedersen i Sarpsborg og besøker hans flotte hageanlegg sammen med resten av Glenggjengen. Informasjon om tidspunkt blir gitt på GF.

Styret og andre tillitsvalgte skal bo på Quality Hotel Fredrikstad. Hyggelig om flere også velger å bo der.
Vi har fått en rabattert rompris på kr 1525,50 natt/rom og alle som ønsker å bo her denne helgen må bestille og betale selv. Send bestilling til booking.fredrikstad@strawberry.no (eller tlf 69 39 30 00) og referer til Modelljernbaneforeningen for å få denne prisen. https://www.strawberry.no/hotell/norge/fredrikstad/quality-hotel-fredrikstad

Av hensyn til servering/allergier og tur til Gamlebyen MJ-senter setter vi pris på at du melder deg på ved å sende inn dette skjema:
Frist for påmelding 3. mars 2024
Om du bare skal delta på GF og ikke behøver servering kan du selvsagt komme uten påmelding.

Sett kryss:

Transport til Fredrikstad:
    Vi anbefaler tog. Det er ca 800 meter fra stasjonen til Quality Hotel Fredrikstad