Bli medlem i MJF

La deg bli inspirert av de flotte bildene og de mange gode reportasjene i hver utgave av MJ-bladet!
Som medlem av MJF får du MJ-bladet tilsendt rett i postkassa 4 ganger i året. Bladet er spekket med byggetips og reportasjer om hva man kan gjøre med hobbyen.

NB! Om du allerede er medlem eller har behov for å kontakte oss om andre ting som f.eks adresseendring ber vi om at du bruker kontaktskjema som ligger på vår kontaktside: https://modelljernbaneforeningen.no/mjf/kontakt-oss/

En hagejernbane sammen med flotte planter gir mye hageglede. Foto: Knut Pedersen

Du vil få tilsendt alle utgavene av MJ-bladet for det året du melder deg inn.
Vi ettersender allerede utgitte nummer kostnadsfritt til nye medlemmer.

Om du har adresse i Norge gjelder følgende kontingentsatser for 2024:
– Kontingent for hovedmedlem kr. 550,-
– Kontingent for juniormedlem kr. 350,- (til og med det året man fyller 16 år)
– Kontingent for husstandsmedlem kr. 130,- (mottar ikke MJ-bladet)

Om du har adresse i Norge kan du bruke vår nye direkte innmelding i medlemsregisteret. Betal med Vipps eller kort. Det er også mulig å be om faktura.
Gå til: https://mjf.portal.styreweb.com/arrangement/ArrangementSession?ID=Innmelding
PayPal skal ikke brukes til å betale kontingent for medlemmer bosatt i Norge.

Om du får problem med direktebetalingen på Styreweb så kan du sende inn skjema nedenfor så skal vi svare deg med betalingsopplysninger med KID som MÅ brukes ved innbetaling i nettbank. PayPal skal ikke brukes til å betale kontingent for medlemmer bosatt i Norge.

Hvis du er bosatt UTENFOR Norge MÅ du sende inn skjema nedenfor

Dersom du er bosatt utenfor Norge gjelder følgende satser:
    Fra NORSK konto:
    Vanlig kontingent + frakt. Europa=NOK 590, Resten av verden=NOK 640
    Betal til 4213 40 61574. Husk KID-nummeret som du får ved å sende inn innmeldingsskjema!

Med PAYPAL:
    Kontingent + frakt + gebyr. Europa=NOK 615, Resten av verden=NOK 665
    Betal til medlem@m…..n.no

Fra UTENLANDSK konto:
    Kontingent + frakt + gebyr. Europa=NOK 635, Resten av verden=NOK 685
    Sparebank 1 SMN, Norway – Konto:4213 40 61582 IBAN: NO1942134061582 SWIFT: SPTRN022

If you are not a resident of Norway the following applies:
    From a NORWEGIAN account:
    Membership + shipping. Europe=NOK 590, Rest of the world=NOK 640
    Pay to 4213 40 61574. Please use the KID-number!

With PAYPAL:
    Membership + shipping + PP fees. Europe=NOK 615, Rest of the world =NOK 665
    Send payment to medlem@m……n.no

From a FOREIGN account:
    Membership + shipping + banking fees. Europe=NOK 635, Rest of the World=NOK 685
    Sparebank 1 SMN, Norway – Account:4213 40 61582 IBAN: NO1942134061582 SWIFT: SPTRN022

Please use the form above before paying and we will get back to you as soon as possible.